soru sorasın ki cevap bulasın

Kayıt Ol! Kayıt olduğunuzda sorduğunuz soruları takip edebilir
ve bilge üye olma şansını elde edebilirsiniz

Tüm Sorular (Alfanumerik Liste)

Soru:

Şut çeken oyuncunun önündeki topa müdahalede bulunurken şut çeken oyuncu top yerine müdahale eden oyuncunun ayağına vurursa kimin lehine bir karar çıkar?

Soruyu soran: Misafir | Tarih: 2009-01-08 | Okunma sayısı: 7891

Soruya verilen cevaplar:

Sponsor bağlantı: Tavuklar uçabilir mi?
user avatar

eğer savunma pozisyonunda bulunan oyuncu topa müdahale ettikten sonra darbeyi almışsa , savunma lehine faul verilir.

Bu soruyu cevaplayın

Yeni bir soru sorun